Wednesday, September 30, 2009

Nurul Elfira Loy

Assalamualaikum semua.......ni Najwa nak cerita pasal Nurul Elfira Loy ni......mesti ramai yg dah tau kan..yg die ni bintang cerita Qalisha....kak elfira ni cantik kan....hmm...cute sgtYay...suke tgok kak Elfira berlakon kat tv..adiknye pon same..dlm cerite Ayyad kan....name nye..Ahmad Ezzrin Loy......

Best kan kalau dpt kawan ngan die org ni...tp saudare Najwa skl dgn Ezzrin....die kate...tak pernah tegur lah...ssb die darjah 6..saudare Najwa darjah 4...patut lah kan....

Ni tgok gambarnye..kalau sape yg tak kenal





Hmm...ade due je dlm folder Najwa..haha...memang Najwa minat sgt ngan kak Elfira ni....semoga kak sihat...ok lah..tu je....bye

Sorry sgt²...gambar ezzrin tak de....sorry ek..

No comments:

Post a Comment

Wednesday, September 30, 2009

Nurul Elfira Loy

Posted by Cupcake Najwa at 8:32 PM
Reactions: 
Assalamualaikum semua.......ni Najwa nak cerita pasal Nurul Elfira Loy ni......mesti ramai yg dah tau kan..yg die ni bintang cerita Qalisha....kak elfira ni cantik kan....hmm...cute sgtYay...suke tgok kak Elfira berlakon kat tv..adiknye pon same..dlm cerite Ayyad kan....name nye..Ahmad Ezzrin Loy......

Best kan kalau dpt kawan ngan die org ni...tp saudare Najwa skl dgn Ezzrin....die kate...tak pernah tegur lah...ssb die darjah 6..saudare Najwa darjah 4...patut lah kan....

Ni tgok gambarnye..kalau sape yg tak kenal





Hmm...ade due je dlm folder Najwa..haha...memang Najwa minat sgt ngan kak Elfira ni....semoga kak sihat...ok lah..tu je....bye

Sorry sgt²...gambar ezzrin tak de....sorry ek..

0 comments on "Nurul Elfira Loy"

Post a Comment