Sunday, September 20, 2009

Selamat Hari Raya!!!

Assalamualaikum semua...ape khabar hari ni...yahoo.....hari ni raye....tgok lah..semua org dah buat entri pasal raya yg pertama ni,soo Najwa pon ikut lag skali...

Hmm...amacam hari ni...ade banyak tak dapat ampau...ehh..salah..duitt raye....hmm..tgok blog Kak Balqis...satu hari raye dah dpt RM100...hihihi,Najwa baru je dpt RM46.00...hehe....ramai yg bagi duit banyak..RM5....RM7...RM1 pun ade gak...

Hihihi..paling bengang hari ni...ade lah satu rumah tu...kteorg....nak ke tak nak nak pegi rumah tu...hihi...ramai org tuh..skali tu...org tu ajak...hmm..masuk je lah kan..dah tu...habis mkn....ingatkan nak bagi duit raye..rupenye..tak!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Hm..ambik kau...geram nye lah...baik tak yah dtg tadi.....buat penat je...issk...tp tak pe...Najwa tak kisah lah sgt...penat tuh...jln kaki...hampir 1 jln kteorg raye..semua rumah..ade lah 4 ke 6 rumah yg blom..tu pun sebab tak kenal...

Hik hik hik...ok lah..nak pi tgok cerite duyung.....hmm.. ok lah..bye²

No comments:

Post a Comment

Sunday, September 20, 2009

Selamat Hari Raya!!!

Posted by Cupcake Najwa at 6:38 AM
Reactions: 
Assalamualaikum semua...ape khabar hari ni...yahoo.....hari ni raye....tgok lah..semua org dah buat entri pasal raya yg pertama ni,soo Najwa pon ikut lag skali...

Hmm...amacam hari ni...ade banyak tak dapat ampau...ehh..salah..duitt raye....hmm..tgok blog Kak Balqis...satu hari raye dah dpt RM100...hihihi,Najwa baru je dpt RM46.00...hehe....ramai yg bagi duit banyak..RM5....RM7...RM1 pun ade gak...

Hihihi..paling bengang hari ni...ade lah satu rumah tu...kteorg....nak ke tak nak nak pegi rumah tu...hihi...ramai org tuh..skali tu...org tu ajak...hmm..masuk je lah kan..dah tu...habis mkn....ingatkan nak bagi duit raye..rupenye..tak!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Hm..ambik kau...geram nye lah...baik tak yah dtg tadi.....buat penat je...issk...tp tak pe...Najwa tak kisah lah sgt...penat tuh...jln kaki...hampir 1 jln kteorg raye..semua rumah..ade lah 4 ke 6 rumah yg blom..tu pun sebab tak kenal...

Hik hik hik...ok lah..nak pi tgok cerite duyung.....hmm.. ok lah..bye²

0 comments on "Selamat Hari Raya!!!"

Post a Comment