Thursday, September 10, 2009

Update Blog Lagii

Hey semua...dah lame Najwa tak update blog..eceh...hmm..dulu layout Najwa lain..sekarang pun dah lain..haha..lebih terangkan..warne ho tpink and yellow...

Ok..banyak sebenarnye citer yg nak ditulis...haha...hari tu mls sikit..sebok itu ini...kemas rumah la....maklumlah..dah dekat nak raye ni...hihi...hmm..first..Najwa nak cerite pasal..pegi Sungai Lang....

Mase tu...Najwa MC tak dtg skl agama...hihi..semate nak cari kuih dan kerepek...hmm..tp tak pe lah..dah sueuh kawan Najwa pesan kat ustaz..soo..mase dah sampai kat tempat kuih tu...Najwa sempat ambik gambar kuih tu...

Tp...tak de kat dalam folder...sebab mase tu Najwa gune handphone mama....tuu lah...handphone Najwa rosak..hihihi....memang..ingatkan nak beli yg baru..hihi..tungu raye ni..kumpul duit raye banyak²....(duit aje)....

4 tempat Najwa and family Najwa terjah..antaranya...
-Kerepek Ros
-Kerepek House
Lagi 2 tempat Najwa tak ingat namanye...die org ni semua kaya²..sebelah kedai..belakang kilang..ambik kau...ahh...tu lah..jual kerepek ngan kuih pon boleh jadi kaya raye kan....

Najwa ingat kan balik sebelum pukul 6...tapi dah nak buke baru balik...6:45 kot...huhu...dah 3 hari Najwa tak dtg sekolah agama...geram ngan budak²nye..kalau sape² yg tau tu..tau² je lah....Hari ni hari jumaat...soo..abah Najwa balik...

And...Hari ni..Najwa tak skl pagi and ptg..tak pe...nanti suruh abah buat kan surat........ok lah..itu je yg nak ditulis..........ok..ittu je...............................................bye!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Thursday, September 10, 2009

Update Blog Lagii

Posted by Cupcake Najwa at 10:12 PM
Reactions: 
Hey semua...dah lame Najwa tak update blog..eceh...hmm..dulu layout Najwa lain..sekarang pun dah lain..haha..lebih terangkan..warne ho tpink and yellow...

Ok..banyak sebenarnye citer yg nak ditulis...haha...hari tu mls sikit..sebok itu ini...kemas rumah la....maklumlah..dah dekat nak raye ni...hihi...hmm..first..Najwa nak cerite pasal..pegi Sungai Lang....

Mase tu...Najwa MC tak dtg skl agama...hihi..semate nak cari kuih dan kerepek...hmm..tp tak pe lah..dah sueuh kawan Najwa pesan kat ustaz..soo..mase dah sampai kat tempat kuih tu...Najwa sempat ambik gambar kuih tu...

Tp...tak de kat dalam folder...sebab mase tu Najwa gune handphone mama....tuu lah...handphone Najwa rosak..hihihi....memang..ingatkan nak beli yg baru..hihi..tungu raye ni..kumpul duit raye banyak²....(duit aje)....

4 tempat Najwa and family Najwa terjah..antaranya...
-Kerepek Ros
-Kerepek House
Lagi 2 tempat Najwa tak ingat namanye...die org ni semua kaya²..sebelah kedai..belakang kilang..ambik kau...ahh...tu lah..jual kerepek ngan kuih pon boleh jadi kaya raye kan....

Najwa ingat kan balik sebelum pukul 6...tapi dah nak buke baru balik...6:45 kot...huhu...dah 3 hari Najwa tak dtg sekolah agama...geram ngan budak²nye..kalau sape² yg tau tu..tau² je lah....Hari ni hari jumaat...soo..abah Najwa balik...

And...Hari ni..Najwa tak skl pagi and ptg..tak pe...nanti suruh abah buat kan surat........ok lah..itu je yg nak ditulis..........ok..ittu je...............................................bye!!!!!!!!!!!!!!

0 comments on "Update Blog Lagii"

Post a Comment