Monday, September 14, 2009

Kat rumah fatin

Helo and Assalamualaikum...

Korang tgh buat ape ???makn ek...huhuhuhu...saje jek...ok..tgok tajuk tu..skg Najwa ade kat rumah Fatin....hmm...nak buat topi kemerdekaan...tp tak jadi..tak de bhn nye..dah la esok kene hantar kat ??????(Nama dirahsiakan..)nnt terlebih popular..

Ok Najwa nak cube blockquote ...tgok kat blog Kak Balqis ade toturialnye..haha..sebenarnye..dah lame owh Najwa nak buat blockquote ni..nih nak cube lah ni..ok ar..bye²

Huhu..tak tau lah ape yg jadi..

No comments:

Post a Comment

Monday, September 14, 2009

Kat rumah fatin

Posted by Cupcake Najwa at 12:18 AM
Reactions: 
Helo and Assalamualaikum...

Korang tgh buat ape ???makn ek...huhuhuhu...saje jek...ok..tgok tajuk tu..skg Najwa ade kat rumah Fatin....hmm...nak buat topi kemerdekaan...tp tak jadi..tak de bhn nye..dah la esok kene hantar kat ??????(Nama dirahsiakan..)nnt terlebih popular..

Ok Najwa nak cube blockquote ...tgok kat blog Kak Balqis ade toturialnye..haha..sebenarnye..dah lame owh Najwa nak buat blockquote ni..nih nak cube lah ni..ok ar..bye²

Huhu..tak tau lah ape yg jadi..

0 comments on "Kat rumah fatin"

Post a Comment