Wednesday, September 2, 2009

Jalan²




Hey..dah lame tak tulis entri yg pjg²kan..hihi...mls lah...just tulis yg ringkas je...hihi..banyak keje kot...cewah...ok..ni nak tulis plak pasal hari isnin..Najwa pergi shoping...kat Jusco..The Store...huh..banyak lagi lah...tempatnye tu..ok lah..best²..banyak baju...hmm...best lah hari tu..

Mase tu gak lah Najwa sakit perut...soo..mkn ubat lah...tak puase lah...mesti kene ganti kan...best friend Najwa lagi lah..sampai 6 hari tak puase...huhu..tukar topic plak..kih3..ok ok...hmm...sekarang..Najwa nak citer mase kat Jusco Bukit Raja,Klang...huhu..dah lame sgt tak pergi sebab tulah.....

Hah..mase masuk tu..terus pergi naik tingkat 3 tak silap...soo...terus pergi tempat mainan...(hah...mcm budak²...)soo..jln² sorang²..tibe²..ternampak HK...cute+comel......Best gilaa lah mase tu..soo...ambik lah picture nye...tgok bawah..
Banyak kan...hihi..rase mcm nak beli je...tapi ta pe lah...next time.belilah...haha..hmm....ok lah...dah pjg lebar bercerite..nak pi sekolah ni..bye

2 comments:

  1. akak qilah baru je nampak benda tu Ahad lepas masa beli baju. bkn baju rayalah..

    ReplyDelete
  2. sape yg x puase sampai 6 hari tu ?
    ta tau malu betol laa .

    ReplyDelete

Wednesday, September 2, 2009

Jalan²

Posted by Cupcake Najwa at 5:52 AM
Reactions: 



Hey..dah lame tak tulis entri yg pjg²kan..hihi...mls lah...just tulis yg ringkas je...hihi..banyak keje kot...cewah...ok..ni nak tulis plak pasal hari isnin..Najwa pergi shoping...kat Jusco..The Store...huh..banyak lagi lah...tempatnye tu..ok lah..best²..banyak baju...hmm...best lah hari tu..

Mase tu gak lah Najwa sakit perut...soo..mkn ubat lah...tak puase lah...mesti kene ganti kan...best friend Najwa lagi lah..sampai 6 hari tak puase...huhu..tukar topic plak..kih3..ok ok...hmm...sekarang..Najwa nak citer mase kat Jusco Bukit Raja,Klang...huhu..dah lame sgt tak pergi sebab tulah.....

Hah..mase masuk tu..terus pergi naik tingkat 3 tak silap...soo...terus pergi tempat mainan...(hah...mcm budak²...)soo..jln² sorang²..tibe²..ternampak HK...cute+comel......Best gilaa lah mase tu..soo...ambik lah picture nye...tgok bawah..
Banyak kan...hihi..rase mcm nak beli je...tapi ta pe lah...next time.belilah...haha..hmm....ok lah...dah pjg lebar bercerite..nak pi sekolah ni..bye

2 comments on "Jalan²"

qilah98 on September 3, 2009 at 1:20 AM said...

akak qilah baru je nampak benda tu Ahad lepas masa beli baju. bkn baju rayalah..

Miss Alisa on September 3, 2009 at 2:49 AM said...

sape yg x puase sampai 6 hari tu ?
ta tau malu betol laa .

Post a Comment