Wednesday, September 2, 2009

Award & tag dari Kak Qillah



Hey..dapat award lagi lah...ni pulak dari kak qillah...thanks kak...hey..siap ade rules die..

Rules:

1:Apabila dah ambil award ni,letakkan di blog kamu.
2:Jawab tag yang disertakan.
3:Berikannya kepada 6 orang pilihan kamu.

Tag


#1 Kalau anda tiba tiba mendapat RM 100000, tiba tiba ada orang curi semua. Apa perasaan anda?
Geram !!


#2 Adakah anda sanggup menghentak kepala ke dinding sekuat-kuat hati
semata-mata untuk mendapatkan pensel kayu yang telah pendek?
hihi..ade ke patut..


#3 Senaraikan jenis-jenis orang yang kamu tidak suka.
-Orang yg penting kan diri sendiri...
-Berlagak.
-Tak hormat kawan..


#4 Apakah anda seorang yang bencikan komputer?
Tak de lah..suke ade lah..


#5 Kamu selalu terliur semasa puasa?
Tak lah sgt..tak pernah pun...


Najwa wariskan award ni kpd:

-Alisa
-Ain Fatihah
-Izzah
-Nabilah
-Farahanie
-Fatin


3 comments:

Wednesday, September 2, 2009

Award & tag dari Kak Qillah

Posted by Cupcake Najwa at 2:10 AM
Reactions: 


Hey..dapat award lagi lah...ni pulak dari kak qillah...thanks kak...hey..siap ade rules die..

Rules:

1:Apabila dah ambil award ni,letakkan di blog kamu.
2:Jawab tag yang disertakan.
3:Berikannya kepada 6 orang pilihan kamu.

Tag


#1 Kalau anda tiba tiba mendapat RM 100000, tiba tiba ada orang curi semua. Apa perasaan anda?
Geram !!


#2 Adakah anda sanggup menghentak kepala ke dinding sekuat-kuat hati
semata-mata untuk mendapatkan pensel kayu yang telah pendek?
hihi..ade ke patut..


#3 Senaraikan jenis-jenis orang yang kamu tidak suka.
-Orang yg penting kan diri sendiri...
-Berlagak.
-Tak hormat kawan..


#4 Apakah anda seorang yang bencikan komputer?
Tak de lah..suke ade lah..


#5 Kamu selalu terliur semasa puasa?
Tak lah sgt..tak pernah pun...


Najwa wariskan award ni kpd:

-Alisa
-Ain Fatihah
-Izzah
-Nabilah
-Farahanie
-Fatin


3 comments on "Award & tag dari Kak Qillah"

qilah98 on September 2, 2009 at 2:43 AM said...

najwa, pilihlah 6 org utk di'wariskan' award ni.

Cupcake Najwa on September 2, 2009 at 2:52 AM said...

ok..lupe plak

Nurul Izzah on September 6, 2009 at 5:37 PM said...

wei, aku ambik yer?

Post a Comment