Tuesday, October 6, 2009

Kolej Komuniti

Assalamualaikum dah salam sejahtera....eceh...hihi.mcm kat peerhimpunan pulak...ok..tgok tajuk tu..hari ni,Najwa dpt pegi lagi ke Kolej Komuniti tu..yahoooooooo.........bestnye lah...Yay..happy gilaa...mase dlm bas....tak de sorang pon cikgu yg ade kat situ..pemandu bas ngan budak² je...

Dieorg mcm org terencat akal kat belakang...dah lah perempuan..kalau boy tak pe lah jugak kan...isk..memalukan...o__o...hmm...Najwa pon tak de lah banyak nak ckp..hmm..Najwa mintak maaf ye..sbb tak de gambar..ni semua pasal Aiman J & Haziq...hmm...tak pelah..itu je...apepon...sory ek..

Bye:)

No comments:

Post a Comment

Tuesday, October 6, 2009

Kolej Komuniti

Posted by Cupcake Najwa at 4:48 AM
Reactions: 
Assalamualaikum dah salam sejahtera....eceh...hihi.mcm kat peerhimpunan pulak...ok..tgok tajuk tu..hari ni,Najwa dpt pegi lagi ke Kolej Komuniti tu..yahoooooooo.........bestnye lah...Yay..happy gilaa...mase dlm bas....tak de sorang pon cikgu yg ade kat situ..pemandu bas ngan budak² je...

Dieorg mcm org terencat akal kat belakang...dah lah perempuan..kalau boy tak pe lah jugak kan...isk..memalukan...o__o...hmm...Najwa pon tak de lah banyak nak ckp..hmm..Najwa mintak maaf ye..sbb tak de gambar..ni semua pasal Aiman J & Haziq...hmm...tak pelah..itu je...apepon...sory ek..

Bye:)

0 comments on "Kolej Komuniti"

Post a Comment