Wednesday, August 26, 2009

Hari yang paling best!!!

Hello...hari ni terlah tertulis hari yang paling best dalam hidup Ainur..tapi ae lah yang lain..ni hari ni punye cerite..

Hari ni dengan hari sabtu minggu lepas..memang best gila...hari tu(sabtu)..pergi jalan²...tengah jalan² tu banyak kali terjumpa (ehem²)..ishishishish....tapi bukan sebab tu je..lagi..dari pukul 2:00 ptg kot...sampai pukul 5:30 ptg.....fuh..lamekan..kte org jalan²..mule² sekali..Ainur pergi rumah Syida..kat situ ade Aisyah Najihah...kite org pun jalan² lah...last²..pergi plak rumah kite....kecoh..lah..Aisyah Najihah bawak laptop..soo,boleh main game...kat laptop tu tak de internet..borring gile.......bukak komputer kite...masalah pulak ngan komputer ni...lembab btullah..

Last² pergi plak rumah Fatin..kat sane ade Fadilah...best lah..sembang..masuk rumah..pastu pergi jalan²...mase nak jalan tu..basikal kit plak buat hal...tercabut die punye pengayuhnye...fuh..habis...lantaklah..sorong pun sorong lah..nasib baik Fatin tu baik hati sikit hari ni...die yang sorong..balik rumah kite...dah banyak bersembang...sempat lagi bukak YM...Fatin yang punye...banyak...tak de pun e-mail yang dihantar...

Hari ni plak..pergi rumah Nurul Aisyah...pergi ngan Fatin jugak....best....mule²..pergi rumah NA..(Nurul Aisyah)...tak de plak kat rumah...pergi rumah Nisa..nasib baik ade....pastu Husnul plak yang dtg...soo..gerak lah pergi rumah NA..Husnul kate namak kereta die baru masuk...ape lag..kite org tak buang mase lah...pergi jugak..ade pun...die kate pergi keluar makan kejap...

Main² sampai pukul 3:49 kot...main bola beracun..pastu main nyorok² plak...last² keluar tengok budak lelaki main layang²...kat situ ade abg Aiman J..huuhhhhuhh..lantaklah..bedalje..pastu die plak yang dtg...menyebok btullah..kite org pun main layang² sekali...lawaklah..die main macam org gile...hahahahah..sorry kutuk...jangan marah ye.......tapi kite org main lagilah..terok..die pun same..2 kali 5 je..kite prg..same...

Ok lah nak bla..dah la u
tu...nak tutp..ok lah babai...bye²

No comments:

Post a Comment

Wednesday, August 26, 2009

Hari yang paling best!!!

Posted by Cupcake Najwa at 7:54 PM
Reactions: 
Hello...hari ni terlah tertulis hari yang paling best dalam hidup Ainur..tapi ae lah yang lain..ni hari ni punye cerite..

Hari ni dengan hari sabtu minggu lepas..memang best gila...hari tu(sabtu)..pergi jalan²...tengah jalan² tu banyak kali terjumpa (ehem²)..ishishishish....tapi bukan sebab tu je..lagi..dari pukul 2:00 ptg kot...sampai pukul 5:30 ptg.....fuh..lamekan..kte org jalan²..mule² sekali..Ainur pergi rumah Syida..kat situ ade Aisyah Najihah...kite org pun jalan² lah...last²..pergi plak rumah kite....kecoh..lah..Aisyah Najihah bawak laptop..soo,boleh main game...kat laptop tu tak de internet..borring gile.......bukak komputer kite...masalah pulak ngan komputer ni...lembab btullah..

Last² pergi plak rumah Fatin..kat sane ade Fadilah...best lah..sembang..masuk rumah..pastu pergi jalan²...mase nak jalan tu..basikal kit plak buat hal...tercabut die punye pengayuhnye...fuh..habis...lantaklah..sorong pun sorong lah..nasib baik Fatin tu baik hati sikit hari ni...die yang sorong..balik rumah kite...dah banyak bersembang...sempat lagi bukak YM...Fatin yang punye...banyak...tak de pun e-mail yang dihantar...

Hari ni plak..pergi rumah Nurul Aisyah...pergi ngan Fatin jugak....best....mule²..pergi rumah NA..(Nurul Aisyah)...tak de plak kat rumah...pergi rumah Nisa..nasib baik ade....pastu Husnul plak yang dtg...soo..gerak lah pergi rumah NA..Husnul kate namak kereta die baru masuk...ape lag..kite org tak buang mase lah...pergi jugak..ade pun...die kate pergi keluar makan kejap...

Main² sampai pukul 3:49 kot...main bola beracun..pastu main nyorok² plak...last² keluar tengok budak lelaki main layang²...kat situ ade abg Aiman J..huuhhhhuhh..lantaklah..bedalje..pastu die plak yang dtg...menyebok btullah..kite org pun main layang² sekali...lawaklah..die main macam org gile...hahahahah..sorry kutuk...jangan marah ye.......tapi kite org main lagilah..terok..die pun same..2 kali 5 je..kite prg..same...

Ok lah nak bla..dah la u
tu...nak tutp..ok lah babai...bye²

0 comments on "Hari yang paling best!!!"

Post a Comment