Wednesday, August 26, 2009

Award & Tag dari Kak Anis

Helo! :)

ni ade award dari Kak Anis..Cute Sangat!!!Thanks kak!!!



Ni ade tagnye gak...

*Letak award ni kat blog anda

Dah..

*Komen anda tentang award ni?

Cute sangat..!!

*Sentiasa mengenang award ni

Sudah tentu..

*Nama samaran anda?

Ainur/Najwa

*Makanan kegemaran?

Chicken Chop

*Minuman kegemaran?

Laici juice

*Binatang kesayangan?

Arnab & Kucing

*Binatang yang dirasakan geli?

Ulat,lipan,kala jengking & ular

*Permainan yang paling mencabar dan sebab2 permainan tu mencabar?

Bowlingg...sebab..bola tu da lah berat..susah nak angkat..

*Bagi tag n award ni dekat 7 orang dan bagi sebabnye kenape anda bagi kat orang tu

Alisa

Izzah

Ain Fatihah

Fatin Nasuha

Dj Farahanie

Nabilah Aziz

Ahza

Sebab..die org kawan kat blogger ni....

Ahhh..ni lah..dah siap pun...ok lah...nak pegi blah...ok nanti sambung ye...bye²..

1 comment:

Wednesday, August 26, 2009

Award & Tag dari Kak Anis

Posted by Cupcake Najwa at 8:37 PM
Reactions: 
Helo! :)

ni ade award dari Kak Anis..Cute Sangat!!!Thanks kak!!!



Ni ade tagnye gak...

*Letak award ni kat blog anda

Dah..

*Komen anda tentang award ni?

Cute sangat..!!

*Sentiasa mengenang award ni

Sudah tentu..

*Nama samaran anda?

Ainur/Najwa

*Makanan kegemaran?

Chicken Chop

*Minuman kegemaran?

Laici juice

*Binatang kesayangan?

Arnab & Kucing

*Binatang yang dirasakan geli?

Ulat,lipan,kala jengking & ular

*Permainan yang paling mencabar dan sebab2 permainan tu mencabar?

Bowlingg...sebab..bola tu da lah berat..susah nak angkat..

*Bagi tag n award ni dekat 7 orang dan bagi sebabnye kenape anda bagi kat orang tu

Alisa

Izzah

Ain Fatihah

Fatin Nasuha

Dj Farahanie

Nabilah Aziz

Ahza

Sebab..die org kawan kat blogger ni....

Ahhh..ni lah..dah siap pun...ok lah...nak pegi blah...ok nanti sambung ye...bye²..

1 comments on "Award & Tag dari Kak Anis"

n a j w a :p on August 27, 2009 at 7:49 AM said...

najwa , nk tag nieh bleyh ? hehe :)

Post a Comment