Thursday, August 27, 2009

Sekolah pada bulan puase...

Hey semua :)

Hmm...tengok tajuk tu..pasal sekolah minggu depan...Najwa ngan Fatin akan tinggal di seklah sepanjang bulan puase ni...mesti best kan...insya-Allah Najwa akan tingal di sekolah... ;D

Ok...sekarang nak buat ape ye..???Hahh!!!Sekarang..ade org tengah buat cabinet dapur kat rumah Najwa...panjang cabinetnye....cantik..;p..Acik Musa yg tolong buat kan...Cabinet nye warne oren campur coklat...ok lah..warnenye..

Dalam bulan puasa pun boleh buatkan...Hebat..!!!hmm...nanti kalau dah siap Najwa gambarnye ok..letak kat dalam blog ok...sekarang Najwa tengah bosan...soo,nak pergi main game jap...SEE YOU NEXT TIME.....Bye²

6 comments:

  1. ape maksud ko 'tinggal kat sekolah' ?

    ReplyDelete
  2. hmm..dari sekolah pagi ..tak balik rumah..terus kat sane...

    ReplyDelete
  3. mandi lah..kat surau kan boleh..surau sebelah skl agame..

    ReplyDelete
  4. ooo . huhu .
    selamat menjumpai abi dan seli ye .

    ReplyDelete
  5. cute nye layout kali ni..tinggal kat skolah?stayback ke?mesti best..

    ReplyDelete

Thursday, August 27, 2009

Sekolah pada bulan puase...

Posted by Cupcake Najwa at 5:40 PM
Reactions: 
Hey semua :)

Hmm...tengok tajuk tu..pasal sekolah minggu depan...Najwa ngan Fatin akan tinggal di seklah sepanjang bulan puase ni...mesti best kan...insya-Allah Najwa akan tingal di sekolah... ;D

Ok...sekarang nak buat ape ye..???Hahh!!!Sekarang..ade org tengah buat cabinet dapur kat rumah Najwa...panjang cabinetnye....cantik..;p..Acik Musa yg tolong buat kan...Cabinet nye warne oren campur coklat...ok lah..warnenye..

Dalam bulan puasa pun boleh buatkan...Hebat..!!!hmm...nanti kalau dah siap Najwa gambarnye ok..letak kat dalam blog ok...sekarang Najwa tengah bosan...soo,nak pergi main game jap...SEE YOU NEXT TIME.....Bye²

6 comments on "Sekolah pada bulan puase..."

Miss Alisa on August 27, 2009 at 6:16 PM said...

ape maksud ko 'tinggal kat sekolah' ?

Cupcake Najwa on August 27, 2009 at 9:29 PM said...

hmm..dari sekolah pagi ..tak balik rumah..terus kat sane...

Miss Alisa on August 27, 2009 at 10:13 PM said...

owhh . tak mandi la yee ?

Cupcake Najwa on August 27, 2009 at 10:28 PM said...

mandi lah..kat surau kan boleh..surau sebelah skl agame..

Miss Alisa on August 27, 2009 at 10:46 PM said...

ooo . huhu .
selamat menjumpai abi dan seli ye .

Anis Farzana on August 28, 2009 at 1:03 AM said...

cute nye layout kali ni..tinggal kat skolah?stayback ke?mesti best..

Post a Comment