Wednesday, August 26, 2009

Hari Persaraan Ustazah Mazainon

Helo...tengok tajukk pun dah tahu yg hari ni hari persaraan Ustazah Mazainon...mase buat tu..kite org kat sekolah agama..pastu terpakse pergi sekolah kebangsaan plak..sampai je..kena buat barisan..siap ade pelamin lagi...warne biru...cantik...

Dah tu...Ustazah Mazainon pun dtg...pakai baju warne ungu .....pastu cikgu² pun ambik gambar lah itu lah..ini lah...yang kat atas pentas tu siap makeup...pakai mahkota lagi tu..mahal nye...pastu ...mule lah..upacarenye...fuh..Hebat..!!!

Pastu...Adlina ngan Miza buat perembahan...lawak lah...die org berdue berlakun..suarenye..maiming...yang suare mak.suare Teacher Hayati..yang anak suare Farah Fisya...sepadan..Hebat!!!pasal Ustazah mase kicik² dulu..best sangat...

Pastu..Mifzal plak buat persembahan...nyanyi lagu nasyid ngan kawan² die....best lah jugak...Ustazah ketawe....best lah...umm..lagi..mulelah..upacara mebagi hadiah..mule² Tahun 1..Tahun 2..Tahun 3..Tahun 4(speacial)..Tahun 5..Tahun 6...pastu hadiah yang istimewa daripada kelas 4 Arif...fuhhh..bangga semua budak² 4 Arif..

Dah tu..kite org semua kena..beratur kat tepi..pastu sambut ustazah...lawak gile..sampai baling² pae ntah...mase tu semua dah panat..soo,duduk²lah dulu relax....last² Cikgu dtg..bawak rotan buluh tu...gilaa lah...besar buluh tu sebesar ibu jari org dewase..

umm..menyesal lah tak bawak camera...uhh...nak letak kat sini...tapi tak kesampaian lah...menyesal gila...

Tapi hari ni hari yang bermakne buat kite org...sebab ustazah dah pindah sekolah dah 8 kali termasuk sekolah kite org...uhhh..ade Biografi pasal ustazah...ustazah org sijangkang rupenye....
ramai jgak lah yg nangis...tak tau plak ustazah ade anak yg mengajar kat sini..Ustazah Hami Bazilah...uhh..menangis ustazah(anaknye).

Ok lah,,tadi kite org..(Alisa,Ainur & Fatihah)cadang nak tulis dlm blog masing²..soo,tengok lah..doe org punye blog nnti....Ok lah dah la ni..mls...ok lah bye²

No comments:

Post a Comment

Wednesday, August 26, 2009

Hari Persaraan Ustazah Mazainon

Posted by Cupcake Najwa at 7:55 PM
Reactions: 
Helo...tengok tajukk pun dah tahu yg hari ni hari persaraan Ustazah Mazainon...mase buat tu..kite org kat sekolah agama..pastu terpakse pergi sekolah kebangsaan plak..sampai je..kena buat barisan..siap ade pelamin lagi...warne biru...cantik...

Dah tu...Ustazah Mazainon pun dtg...pakai baju warne ungu .....pastu cikgu² pun ambik gambar lah itu lah..ini lah...yang kat atas pentas tu siap makeup...pakai mahkota lagi tu..mahal nye...pastu ...mule lah..upacarenye...fuh..Hebat..!!!

Pastu...Adlina ngan Miza buat perembahan...lawak lah...die org berdue berlakun..suarenye..maiming...yang suare mak.suare Teacher Hayati..yang anak suare Farah Fisya...sepadan..Hebat!!!pasal Ustazah mase kicik² dulu..best sangat...

Pastu..Mifzal plak buat persembahan...nyanyi lagu nasyid ngan kawan² die....best lah jugak...Ustazah ketawe....best lah...umm..lagi..mulelah..upacara mebagi hadiah..mule² Tahun 1..Tahun 2..Tahun 3..Tahun 4(speacial)..Tahun 5..Tahun 6...pastu hadiah yang istimewa daripada kelas 4 Arif...fuhhh..bangga semua budak² 4 Arif..

Dah tu..kite org semua kena..beratur kat tepi..pastu sambut ustazah...lawak gile..sampai baling² pae ntah...mase tu semua dah panat..soo,duduk²lah dulu relax....last² Cikgu dtg..bawak rotan buluh tu...gilaa lah...besar buluh tu sebesar ibu jari org dewase..

umm..menyesal lah tak bawak camera...uhh...nak letak kat sini...tapi tak kesampaian lah...menyesal gila...

Tapi hari ni hari yang bermakne buat kite org...sebab ustazah dah pindah sekolah dah 8 kali termasuk sekolah kite org...uhhh..ade Biografi pasal ustazah...ustazah org sijangkang rupenye....
ramai jgak lah yg nangis...tak tau plak ustazah ade anak yg mengajar kat sini..Ustazah Hami Bazilah...uhh..menangis ustazah(anaknye).

Ok lah,,tadi kite org..(Alisa,Ainur & Fatihah)cadang nak tulis dlm blog masing²..soo,tengok lah..doe org punye blog nnti....Ok lah dah la ni..mls...ok lah bye²

0 comments on "Hari Persaraan Ustazah Mazainon"

Post a Comment