Wednesday, August 26, 2009

Buah² dari Johor....

Hay...ape khabar semua...Ainur nak cerite ni..hari sabtu yang lepas..abah Ainur pergi Johor.ambik buah..Banyak buah..antaranya yang abah ambik ialah durian & manggis..fuhh..rugi Ainur tak ikut..sebab hari tu ade kem bistari solat..saudara Ainur yang sorang tu ponteng lah plak..tak adillah kalau macam tu...

Tapi..nenek yang empunye dusun tu..gile kaya..sorang² plak tu nak uruskan dusun yang besar gila gila tu..fuhh ade handphone...tua² pun ade handphone..motorola ke sony ericson entah..tapi memang kaya gila..

Huhh..kate die orang..(saudara Ainur lah tu)..jalannye...turun naik turun naik...tu ade yang sampai pening kelapa..muntah lah..(ade ke??)hik3..tu lah yang membuat kan kite orang yang tak ikut ni...tak lah menyesal sangat hahahhahahhah....

Banyak sangat..baru je sampai hari sabtu dah habis hari isnin..bayangkan..2 bakul besar boleh habis dalam 2 hari..dihabiskan oleh 5 orang..hik..pelik bin ajaib betullah..hahahhahhaha..yang paling banyak makam dah tentulah saye..cewah...makan manggis paling banyak...dah la lame tak makan pastu sedap plak tu...huhuhhhh..kate die orang lagi...abah & pakcik Ainur kemalangan..

mule²..citer nye macam ni..dalam perjalannan nak balik tu... si pakcik kat depan,yang si abah plak kat belangkang...ade simpang yang tak nampak lah..pakcik tibe² plak break..si abah ingat break perlahan-lahan..ni tak..break mengejut..tu lah si abah terus langgar pokok...

Kes yang kedua plak..ni memang btul² punye citer..ade lagi sempang yang tak nampak..tu pakcik tak sempat break...si abah kat belakang tercengan..sebab ade motor dari simpang tu tibe² muncul..entah dari mane..tu..motortu terlanggar lah skirt kereta pakcik..huhh..body motor tu habis hancur..orang nye plak terguling-guling...makcik ingatkan dah mati orang tadi tu...abah pun pecut lah..sbab nak pergi kerja...

Dah,pakcik kena bayar RM50.00 kat orang tadi tu...ahahhahahah..lawaklan...langgar pokok pastu langgar orang plak..tu lah kisah nye..nti Ainur cerita lagi ye...

Bye²...see you next time...!!!!

No comments:

Post a Comment

Wednesday, August 26, 2009

Buah² dari Johor....

Posted by Cupcake Najwa at 7:53 PM
Reactions: 
Hay...ape khabar semua...Ainur nak cerite ni..hari sabtu yang lepas..abah Ainur pergi Johor.ambik buah..Banyak buah..antaranya yang abah ambik ialah durian & manggis..fuhh..rugi Ainur tak ikut..sebab hari tu ade kem bistari solat..saudara Ainur yang sorang tu ponteng lah plak..tak adillah kalau macam tu...

Tapi..nenek yang empunye dusun tu..gile kaya..sorang² plak tu nak uruskan dusun yang besar gila gila tu..fuhh ade handphone...tua² pun ade handphone..motorola ke sony ericson entah..tapi memang kaya gila..

Huhh..kate die orang..(saudara Ainur lah tu)..jalannye...turun naik turun naik...tu ade yang sampai pening kelapa..muntah lah..(ade ke??)hik3..tu lah yang membuat kan kite orang yang tak ikut ni...tak lah menyesal sangat hahahhahahhah....

Banyak sangat..baru je sampai hari sabtu dah habis hari isnin..bayangkan..2 bakul besar boleh habis dalam 2 hari..dihabiskan oleh 5 orang..hik..pelik bin ajaib betullah..hahahhahhaha..yang paling banyak makam dah tentulah saye..cewah...makan manggis paling banyak...dah la lame tak makan pastu sedap plak tu...huhuhhhh..kate die orang lagi...abah & pakcik Ainur kemalangan..

mule²..citer nye macam ni..dalam perjalannan nak balik tu... si pakcik kat depan,yang si abah plak kat belangkang...ade simpang yang tak nampak lah..pakcik tibe² plak break..si abah ingat break perlahan-lahan..ni tak..break mengejut..tu lah si abah terus langgar pokok...

Kes yang kedua plak..ni memang btul² punye citer..ade lagi sempang yang tak nampak..tu pakcik tak sempat break...si abah kat belakang tercengan..sebab ade motor dari simpang tu tibe² muncul..entah dari mane..tu..motortu terlanggar lah skirt kereta pakcik..huhh..body motor tu habis hancur..orang nye plak terguling-guling...makcik ingatkan dah mati orang tadi tu...abah pun pecut lah..sbab nak pergi kerja...

Dah,pakcik kena bayar RM50.00 kat orang tadi tu...ahahhahahah..lawaklan...langgar pokok pastu langgar orang plak..tu lah kisah nye..nti Ainur cerita lagi ye...

Bye²...see you next time...!!!!

0 comments on "Buah² dari Johor...."

Post a Comment